carola-vk.jpgHallo! Mijn naam is Carola van den Bos en samen met mijn man en zoontje wonen wij in Naaldwijk.
Door de weeks ben ik werkzaam als pedagogisch- en VVE coach (Voor- en Vroegschoolse educatie) in de kinderopvang.
Voor mij is het erg belangrijk om naar andere mensen om te kijken. Iedereen wil tenslotte gezien en gehoord worden. Ik vind het fijn dat hier binnen onze kerk altijd aandacht voor is. Dat maakt voor mij het kerk zijn met elkaar mooi.
Sinds 2020 ben ik aangesloten bij Tandem. Het spreekt mij aan dat er binnen onze gemeente ook aandacht is voor de jeugd en er met elkaar wordt gekeken welke kinderen deze aandacht goed kunnen gebruiken.
Met plezier draag ik er aan bij om de kinderen te ontmoeten die de aandacht in de vorm van een kaartje, een aardigheidje en een luisterend oor goed kunnen gebruiken!