givt.pngVelen beleven de zondagse diensten op afstand of op een later moment via internet. Om u de gelegenheid te geven ook in dat geval deel te nemen aan de collecte, heeft de diaconie een contract afgesloten met GivT, een organisatie die in de afgelopen jaren de app Givt op de markt gebracht heeft. Met deze app wordt collecteren op afstand mogelijk. De app wordt geïnstalleerd op uw smartphone of tablet.

We hebben 2 handleidingen gemaakt:

We hopen dat de handleidingen duidelijk zijn. Maar aarzelt u niet om hulp te vragen als dat nodig is. Wij moedigen u allen aan om deze app te installeren. Dan kunnen we zondag in de viering weer beginnen met collecteren. Kijkt u in Bijeen voor de collectedoelen. Het is nog niet de bedoeling dat we deze app in de kerk zelf gaan gebruiken (als kerkbezoek weer mogelijk wordt). De diaconie zal in samenspraak met de kerkenraad daar in een later stadium een apart besluit over nemen.

Heeft u vragen over de app en het gebruik ervan? Stuurt u dan een berichtje aan de diaconie.

Met vriendelijke groet,

Ad Koornneef