Wendy-VooijsMijn naam is Wendy Vooijs, ik ben 41 jaar en getrouwd met Arnoud. Wij hebben 3 kinderen Jesse 14 jaar, Yared 11 jaar en Mirthe 4 jaar.

Sinds 1997 ben ik betrokken bij deze gemeente. Ik voel mij hier thuis en bezoek graag de rode loper diensten. Sinds 2017 ben ik bestuurslid van de kinderkring en verzorg ik met een leuke groep mensen de Juniorkerk. Vanaf september hoop ik samen met een groep mensen uit de gemeente een nieuwe gespreksgroep te starten.

Een wens van mij, is een Bijbelstudie voor vrouwen te organiseren. Op deze verschillende manieren voel ik mij betrokken bij deze gemeente. De kerk is voor mij een plek om andere gelovigen te ontmoeten. Samen zingen en bidden vind ik fijn. Ik vind het ook belangrijk om naar elkaar om te zien. Wat leeft er, wat heeft een ander nodig.

Het dopen van onze kinderen was een heel bijzonder moment. Je brengt je kindje voor het eerst in een gemeente, waar je hoopt dat je kind zich ook thuis gaat voelen.

Ik heb nog wel een aantal ideeën. Ik zou het bijvoorbeeld waardevol vinden als er een gebedsgroep opgestart zou worden. Ook een hulpbank zou goed zijn. Heeft er iemand iets nodig? Is er iemand ziek? Heb je eten over, breng dat even bij een zieke. Wij zijn een hele grote gemeente. Laten wij elkaar helpen!