De Jeugdraad van de Ontmoetingskerk bestaat uit drie enthousiaste leden van de kerk en ds. Magda Hazeleger. Wij regelen allerlei dingen rondom de vele verschillende jeugdgroepen. Als het gaat over jeugdactiviteiten zijn wij het eerste aanspreekpunt. Wij hopen (en werken er hard aan) dat er voor elk kind iets goeds te halen is binnen onze kerk. Daar gaan we voor!

Wie zitten er in de jeugdraad?

• Dieuwke Vreugdenhil - Rous (voorzitter)
    Sinds september 2022 actief in de Jeugdraad. Werkt op een VMBO -school. Geeft daar kookles, houdt zich ook nog bezig met een heleboel andere dingen in het onderwijs. Dieuwke is getrouwd met Hugo en samen hebben ze drie kinderen uit 2010, 2012 en 2014. Een gezellige boel!
  • Lettie Ekering- van den Berg (secretaris - penningmeester)
    Sinds september 2018 zit zij in het bestuur van de Jeugdraad.
    Zij is getrouwd met John en moeder van een zoon van 14
    Naast haar gezin, werkt zij vier dagen in de week op de Intensive Care van het HagaZiekenhuis in Den Haag.

• Nanja de Loos
    Nanja is actief in de Jeugdraad sinds de zomer van 2021, zij is getrouwd met Menno en heeft 2 kinderen in de puberleeftijd. Ze is maatschappelijk werkster en werkt met mensen die te maken hebben met een onbedoelde zwangerschap.

• Magda Hazeleger
    Werkt sinds maart '23 in de Ontmoetingskerk als predikant en was gelijk enthousiast om actief met de jeugd aan de slag te gaan!

Wij hebben het erg gezellig en leuk met elkaar. Van daaruit leveren wij een bijdrage aan het enthousiast maken van de jeugd binnen onze gemeente. Wij vinden het belangrijk omdat de wij de jeugd als een belangrijk onderdeel zien van onze kerk. Wij denken dat het goed is om de jeugd betrokken te houden bij de activiteiten van de kerk hier in Naaldwijk.
Heb je vragen, ideeën voor onze jeugd of een andere reden om contact met ons op te nemen, graag! Mail ons op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .... Of zoek ons op in de kerk(app).
Groetjes Dieuwke, Lettie, Nanja en Magda