Op korte afstand van het centrum van Naaldwijk in het kloppend hart van het Westland bevindt zich de Ontmoetingskerk.

De Ontmoetingskerk beschikt over verschillende ruimtes die voor meerdere doeleinden geschikt zijn. De ruimtes zijn multifunctioneel, doordat er een flexibele opstelling mogelijk is. In de grotere zalen zijn er een geluidsinstallatie en diverse presentatiemiddelen aanwezig. In de grote centrale ruimte, het Atrium, bevinden zich in het gebied voor het buffet een aantal hoge bartafels en barkrukken. Door het gebruik van mobiele groene afscheidingen kunnen verschillende sfeervolle settings worden gecreƫerd.

Wij verwelkomen u graag in zalencentrum van de Ontmoetingskerk.

Parkeerplaats 4795 kl

Ideale ligging en bereikbaarheid met parkeergelegenheid voor auto en fiets

Catering

Naast een lekker kopje koffie of drankje verzorgen wij graag:

• Luxe koek of gebak
  • Luxe koude hapjes
  • Bittergarnituur Lunch aan tafel of in buffetvorm
  • Diner in buffetvorm
  • Bekijk onze mogelijkheden.

Neem vrijblijvend contact 0174625766 met ons op, wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Parkeerplaats 4795 kl