header image

De ledenadministratie en de interne informatievoorziening van onze Protestantse gemeente Naaldwijk wordt verzorgd door het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bij het Kerkelijk Bureau kunt u terecht voor het aanvragen van doopbewijzen, het opgeven van geboorte, huwelijk, verhuizing en kennisgeving van overlijden. Let op: aanvraag van doopbediening en trouwviering,  geschiedt bij betreffende predikant. Daarnaast verzorgt het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. informatie aan de predikanten, diverse groepen ambtsdragers, wijkteams en de diverse taakgroepen en commissies binnen onze gemeente.

Contactpersonen is: Marja Prins (tel. 620401).

Wilt u een verandering doorgeven aan het kerkelijk Bureau dan kan dat via verschillende mutatieformulieren die te downloaden zijn via onderstaande links:

De formulieren kunt u daarna invullen, opslaan en dan versturen aan het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Verstuurt u liever geen persoonlijke gegevens via internet dan kunt u het formulier afdrukken en deponeren in de brievenbus van de Ontmoetingskerk: Anjerlaan 47, 2671 KH Naaldwijk.

Aandacht m.b.t. verhuizing naar een andere gemeente.
Wanneer u lid bent van de kerk en gaat verhuizen, is er al enige tijd een nieuwe regeling van kracht. Wanneer u verhuist, vanuit de woonplaats waar u ook lid bent van de plaatselijke gemeente naar een andere woonplaats, dan hoeft u geen attestatie meer aan te vragen. U wordt bij verhuizing naar een andere woonplaats automatisch overgeschreven naar de plaatselijke gemeente van uw nieuwe woonplaats.
Wilt u niet overgeschreven worden naar de kerkelijke gemeente in uw nieuwe woonplaats, maar geeft u er de voorkeur aan om elders lid te worden of lid te blijven van de ‘oude’ kerkelijke gemeente, dan kan dat. U kunt dit bekend maken bij het kerkelijk bureau van de gemeente waar u voorkeurslid wilt zijn/blijven, de ledenadministratie handelt dit verder af.

Verzoeken om adresgegevens en adresstickers etc. graag op tijd voorbespreken/aanvragen via het mailadres van het Kerkelijk Bureau (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of telefonisch met Marja Prins.