18_Boekomslag_Geloof_en_een_hoop_zonnepanelen-kl.jpgVerhalenverteller Kees Posthumus en muzikant Henk van Glabbeek spelen hun voorstelling ‘Geloof en een hoop zonnepanelen’.

In een afwisselende, vrolijke voorstelling wordt met tal van verhalen en liedjes de schepping gevierd, zorgen over de schepping gedeeld en onderzocht hoe wij ons kunnen inzetten voor een duurzame toekomst. Er klinken nieuwe scheppingsverhalen en een groen-gelovige meezinger, er wordt live gekookt en er is eco-fitness.
Geloofsgemeenschappen zijn zich terdege bewust van de gevaren die de klimaatcrisis voor de aarde en haar bewoners met zich meebrengt. Er komen in Nederland steeds meer groene synagogen, kerken en moskeeën. Wie gelooft dat de schepping een geschenk van God is, is geroepen daar goed voor te zorgen.

19_Voorstelling_Kees_Posthumus_1_foto-kl.jpgKees Posthumus (verhalenverteller en kerkjournalist) schreef het boek ‘Geloof en een hoop zonnepanelen’ in opdracht van Groene Kerken. Henk van Glabbeek bespeelt diverse oosterse instrumenten, zoals tar, ney en duduk.

qr-keesposthumus.jpgDeze avond wordt georganiseerd door de gezamenlijke V&T commissies van De Lier, Naaldwijk, Monster en ’s-Gravenzande. Kaarten à €6,00 pp zijn verkrijgbaar via het Ticketkantoor : https://www.ticketkantoor.nl/shop/KeesPosthumus of gebruik de QR-code.

Vrijdag 12 april 2024 – 20.00 uur

De Kiem, Kon. Julianaweg 91, ‘s-Gravenzande