Startzondag_17_september.jpgZondag 17 september starten we het seizoen. We ontbijten, vieren en eten zelfgebakken en meegebrachte taart. 'Ga mee' is het jaarthema. Een belangrijk onderdeel van samen kerk-zijn is elkaar leren verstaan. Voor de kinderen en tieners is er daarom een gebarentaalworkshop. Voor het ontbijt en/of als je voor taart na de dienst wilt zorgen graag even aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Gaat u mee? Ga jij mee? We hopen op mooie ontmoetingen op deze zondag! Het ontbijt start om 9.00 u, inloop vanaf 8.45 u. De kerkdienst is om 10.00 u en daarna is er ontmoeting.
Jeannette Doelman, Marijke de Kool, Pieter van Staalduine, Magda Hazeleger en Marjan de Vries