0913_Visual_16x9_WvG-1-730x410.jpgOecumenische viering in de week van Gebed voor eenheid van christenen 2024 in de Adrianuskerk op zondag 14 januari, aanvang 10.00 uur. Het wereldwijde thema voor de Week van gebed voor eenheid van christenen 21-28 jan. 2024, ’Heb God lief en je naaste als jezelf’, is ontleend aan het verhaal over de barmhartige Samaritaan, waarin Jezus laat zien wat het betekent om je naaste lief te hebben. Zie Lucas 10 vers 25-37. Een opdracht voor ons allemaal, in denken en in doen! Het materiaal is ons aangereikt door de oecumenische werkgroep van verschillende kerken in Burkina Faso, wat hen ook nader tot elkaar bracht.

De viering is dit jaar in de Adrianuskerk, aanvang 10.00 uur. In de oecumenische viering gaan voor: pastoor Jaap Steenvoorden, ds. Magda Hazeleger en ds. Neeltje Reijnders. De collecte is bestemd voor het oecumenische werk van De Raad van Kerken Nederland. Voor de kinderen van 4 tot 12 is er kindernevendienst. Na afloop is er tijd voor ontmoeting met koffie, thee of limonade. U bent van harte welkom! De Raad van Kerken Naaldwijk.