Jongerenkoor-Tutti.jpgDe Commissie Bijzondere Diensten organiseert op zondag 11 februari een ochtenddienst. Om tien uur bent u van harte welkom in de Oude Kerk. Het koor dat tijdens deze dienst zal optreden heeft u eerder kunnen horen tijdens een ochtenddienst in 2022. Het is het jongerenkoor ‘Tutti’ uit Gorinchem. Dit is één van de koren waarover dirigent Marcel vd Poel de muzikale leiding heeft. Hij begeleidt het koor op de vleugel. Marcel v.d. Poel is inmiddels een bekende gast in onze diensten. Tijdens de vorige dienst in november zagen we hem niet alleen in de rol van dirigent (van één van zijn andere koren), maar zong hij ook het prachtige lied ´The Holy City`.

Daarnaast ontmoeten we dominee Dennis Verboom. Een predikant die werkt als geestelijk verzorger voor mensen met een verstandelijke beperking in Westerhonk. Hij is van oorsprong Westlander en is woonachtig in Leiden. Hij zal meer vertellen over het thema: ´De wereld omgekeerd´. Jezus laat zien dat we door het onverwachte te doen soms meer bereiken. Want:
Zijn woord wil deze wereld omgekeerd: dat lachen zullen zij die wenen.
Wie denken durft, dat deze droom het houdt, die zal zijn ogen niet geloven.
Met woorden uit de Bijbel en van Toon Hermans gaan we ´omdenken´. Er is muziek van orgel, vleugel en zang. Weet u welkom!
Maakt u vast kennis met het koor Tutti: https://youtu.be/-guQyvQjGIA
Commissie Bijzondere Diensten:
Heleen vd Lans, Jeanette Doelman, Lian de Gier, Greet Pothoven, Marielle vd Wel