Voor kinderen die op de basisschool zitten is er de Kinderkring tijdens de kerkdiensten. Op een gezellige en creatieve manier zijn de kinderen daar bezig met een thema, vraag of onderwerp. Meestal staat dit in relatie tot het onderwerp / bijbelgedeelte waarmee de ouders in de kerkzaal bezig zijn. Rondom Kerst en Pasen is er in de Kinderkring een project dat ook zichtbaar is in de kerkdienst.
Normaal gesproken zijn er drie groepen:

• basisschoolgroepen 1, 2 en 3
  • basisschoolgroepen 4, 5 en 6
  • basisschoolgroepen 7 en 8.

Voor de kinderen van groep 1-6 is er iedere week Kinderkring en voor de kinderen uit groep 7 en 8 om de week. Op de 3e zondag is er voor groep 7 en 8 Basics.
In de tijden van corona hebben wij tijdens de fysieke kerkdiensten 1 groep gemaakt en zijn alle kinderen welke op de basisschool zitten ook welkom. Indien het qua groepsgrote nodig is splitsen wij de kinderen in verschillende groepen.

Contactpersonen: Thomas van Dalen, en Wendy Vooijs