De ledenadministratie en de interne informatievoorziening van onze Protestantse gemeente Naaldwijk wordt verzorgd door het
Bij het Kerkelijk Bureau kunt u terecht voor het aanvragen van doopbewijzen, het opgeven van geboorte, huwelijk, verhuizing en kennisgeving van overlijden. Let op: aanvraag van doopbediening en trouwviering, geschiedt bij betreffende predikant. Daarnaast verzorgt het
Contactpersonen is: Marja Prins (tel. 620401).
Wilt u een verandering doorgeven aan het kerkelijk Bureau dan kan dat via verschillende mutatieformulieren die te downloaden zijn via onderstaande links:
De formulieren kunt u daarna invullen, opslaan en dan versturen aan het
Aandacht m.b.t. verhuizing naar een andere gemeente.
Wanneer u lid bent van de kerk en gaat verhuizen, is er al enige tijd een nieuwe regeling van kracht. Wanneer u verhuist, vanuit de woonplaats waar u ook lid bent van de plaatselijke gemeente naar een andere woonplaats, dan hoeft u geen attestatie meer aan te vragen. U wordt bij verhuizing naar een andere woonplaats automatisch overgeschreven naar de plaatselijke gemeente van uw nieuwe woonplaats.
Wilt u niet overgeschreven worden naar de kerkelijke gemeente in uw nieuwe woonplaats, maar geeft u er de voorkeur aan om elders lid te worden of lid te blijven van de ‘oude’ kerkelijke gemeente, dan kan dat. U kunt dit bekend maken bij het kerkelijk bureau van de gemeente waar u voorkeurslid wilt zijn/blijven, de ledenadministratie handelt dit verder af.
Verzoeken om adresgegevens en adresstickers etc. graag op tijd voorbespreken/aanvragen via het mailadres van het Kerkelijk Bureau (