Onder Koffietijd I

Met een van de predikanten op de tweede woensdag van de maand om 10:00 uur in de Ontmoetingskerk.

Onder deze naam komt al jaren een groep mensen 1x per maand bij elkaar.

De deelnemers, waarvan sommigen al vanaf het begin van Koffietijd 1, zo’n 15 jaar geleden, meedoen, zijn – hoewel ze al wat ouder zijn – jong van geest gebleven.

Onderling contact, het met elkaar meeleven in lief en leed, is belangrijk voor deze groep. En samen praten we over ons leven en ons geloof, over wat ons aanspreekt in de bijbel, in muziek, in gedichten, e.d. We leren met en van elkaar. Dat we daarbij verschillend zijn maakt onze gesprekken heel boeiend.

De bijeenkomsten zijn in de maanden september tot en met mei.

Mensen van rond de 65 jaar of ouder zijn van harte welkom bij Koffietijd 1!

Onder koffietijd II

Beste dames tussen de 30 en 55 jaar, maak kennis met Koffietijd II !

Elke derde woensdagochtend van de maand is er gelegenheid om andere vrouwen rond deze leeftijd te ontmoeten, samen koffie te drinken en van gedachten te wisselen over een bepaald onderwerp. We praten over allerlei dingen die ons van ver en dichtbij raken en we doen dit meestal aan de hand van een onderwerp en het geloof speelt hierbij natuurlijk een rol. Op dit moment zijn er gemiddeld tien vrouwen tussen de plm. 35 en 55 jaar.
De onderwerpen komen op verschillende manieren aan ons voorbij; we lezen en bespreken een Bijbeltekst, we luisteren en bespreken een lied, we kijken naar een dvd en bespreken die, we spelen een spel of iets anders. De sfeer is gezellig, open en ongedwongen.

Dus

• derde woensdag van de maand
  • Ontmoetingskerk, 9:30 uur
  • kopje koffie en goed onderwerp
  • vrouwen tussen de plm. 30 en 55 jaar
  • open, ongedwongen, betrokken

Het seizoen begint op de derde woensdag in september in de Ontmoetingskerk om 9.30 uur met... koffie (of thee).

Wij vinden het leuk om nieuwe mensen te verwelkomen!

Hopelijk tot dan!

Bijtijds

De gespreksgroep komt op elke tweede dinsdag van de maand bij elkaar van 10:00-12:00 uur in de Ontmoetingskerk.

Gespreksthema's worden in onderling overleg vastgesteld. In een open sfeer en met respect voor elkaars inzichten en persoonlijke beleving vinden er boeiende gesprekken plaats. Ieders inbreng is daarbij waardevol. Belangrijk bij alles wat aan de orde komt is de zoektocht naar wat de bijbel ons aanreikt bij vragen die mensen van vandaag bezighouden. Wat hebben die oude bijbelverhalen ons, mensen van nu, te zeggen? Een boeiende ontdekkingsreis!
De eerstvolgende bijéénkomst vindt plaats op dinsdag 9 november 2021.
Als je belangstelling is gewekt, kom dan een keer kennismaken en/of neem contact op met: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (tel. 620664) of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (tel. 640797).
Wij zien er naar uit om nieuwe deelnemers te ontmoeten.