pubkwis.pngDit jaar vindt op zaterdagavond 4 november alweer de 7e editie van de Bazar Pub Quiz plaats. Met hulp van de befaamde Quiz Brothers zal er weer een mooie quiz verzorgd worden om samen met uw familie en/of vrienden aan mee te doen! De laatste jaren werd er in een gezellige sfeer gestreden voor de felbegeerde bokaal en droegen we gezamenlijk bij aan mooie opbrengsten voor de goede doelen. Ook dit jaar belooft weer een mooie editie te worden, met vragen voor jong en oud en over de meest diverse onderwerpen.

Wat: 7e editie van de Bazar Pub Quiz m.m.v. de Quiz Brothers
Wanneer: zaterdagavond 5 november, van 19.30 – ca. 21.00 uur
Waar: In het Atrium van de Ontmoetingskerk
Teams: Maximaal 6 personen per team.Deelname Quiz: €25,- per team (er zal via onze penningmeester een betaalverzoek gestuurd worden)
Inschrijving: Geef je team zo snel mogelijk op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via 06 - 1927 9583.

Goede doelen van dit jaar: Stichting de Nederhof, Stichting de Zaaier, Stichting Hulp Hongarije en Oekraïne, een aantal ‘kleinere’ Goede Doelen en onze eigen Ontmoetingskerk.

We zien jullie graag zaterdag 4 november!