bazar pgnDe eerste week van november is het dit jaar weer Bazar-week. Met op donderdag 2, vrijdag 3 en zaterdag 4 november diverse bekende activiteiten in de Ontmoetingskerk. Als commissie zetten we in op een Bazar: met o.a. snuffelmarkt, oliebollen- en bloemenkraam, het Rad van Avontuur, kindermiddag en de Pub quiz. Dit jaar gaan een aantal kinderen weer als van ouds hun talenten laten zien tijdens het Bazar’s Got Talent en hebben we hierna een hele gezellige muziek bingo.

De Bazar heeft 2 grote uitgangspunten:

1. Het bevorderen en laten ervaren van Gemeente zijn. Samen organiseren, uitvoeren, klaar zetten, gezelligheid, ontmoeten, praten, doen. Samenhorigheid ervaren in optima forma.
  2. Geld ophalen. Makkelijker kan ik het niet zeggen. Voor onze Kerk en de goede doelen. Dit jaar zijn de goede doelen:
    • De Nederhof
    • De Zaaier
    • Hulp Hongarije en Oekraïne

Op basis van deze twee uitgangspunten is het belangrijk dat er zoveel mogelijk Gemeenteleden naar de kerk komen (kunnen) om deze Bazar tot een succes te maken.
Als u nog spullen voor de Snuffel- en Boekenmarkt hebt zijn deze meer dan welkom!
U kunt deze brengen op maandag 30 oktober bij de Ontmoetingskerk tussen 13:30 en 16:30 uur.
We zullen u zo goed mogelijk op de hoogte houden van de Bazaractiviteiten via o.a. Bijeen en op www.pkn-naaldwijk.nl
De Bazar Commissie