oecumenisch-viering.jpgU wordt allen, jong en oud, van harte uitgenodigd voor de Oecumenische Pinksterviering die zondag 19 mei plaatsvindt op het Wilhelminaplein. Wij mogen weer buiten Pinksteren vieren! De viering begint om 10.30 uur. Het thema van de viering is: Eenheid in verscheidenheid. De voorgangers in de viering zijn: ds. Magda Hazeleger, ds. Neeltje Reijnders en Maria Vijverberg. De muzikale begeleiding is in handen van Honsels Harmonie en het kinderkoor Eigenwijs. Na afloop van de viering is er koffie, thee of limonade en de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten. Wij hopen natuurlijk op mooi weer, maar bij heel slecht weer mogen wij uitwijken naar de Adrianuskerk. U bent van harte welkom!
De Raad van Kerken Naaldwijk