voiceofjoy.jpgDe Commissie Bijzondere Diensten organiseert op zondagavond 21 april weer een dienst in de Oude Kerk te Naaldwijk. Om 19.00 uur bent u van harte welkom.
Het koor dat tijdens deze dienst zal optreden is het Rijnsburgs interkerkelijke koor ’Voice of Joy’, o.l.v. Caroline Guijt met pianobegeleiding van Johan Kromhout.
De voorganger tijdens deze dienst is ds. Dirk van Duijvenbode uit Hoek van Holland.

“Mag ik dan bij jou” is een bekende regel uit het lied van Claudia de Breij. Wij hebben allemaal iemand nodig waar je even bij mag schuilen, woorden horen van hoop, troost maar ook een moment van stilte mag ervaren en tot rust bij mag komen. En wanneer wij “je” gaan vervangen door “Je” met een hoofdletter vragen wij dit ook aan God waarbij wij altijd mogen en kunnen schuilen.

Namens de Commissie Bijzondere Diensten: Heleen v.d. Lans en Jeanette Doelman, wensen wij u een mooie dienst toe.