woinde-ok-2023-kl.jpgWestland Ontmoet wil Westlanders met elkaar in contact brengen. En doet dat door

• het gehele jaar door op bestaande activiteiten te attenderen (www.WestlandOntmoet.nl).
  • van 21 tot en met 30 september allerlei (ontmoetings-)activiteiten te organiseren, in de Oude Kerk aan het Wilhelminaplein te Naaldwijk.

Westland Ontmoet 2023 begint op donderdag 21 september met een gesprek met professor Theo van Tilburg. ‘Waarom helpt een potje bingo niet tegen eenzaamheid?’ vraagt hij zich hardop af. De afsluting is op zaterdag 30 september, met een middag vol muziek, gezelligheid en een heuse bakwedstrijd.

Van zondag (24 september) tot zaterdag (30 september) worden in de Oude Kerk allerlei activiteiten georganiseerd door vijf Westlandse organisaties. Muziek, film, ontmoeting, toneel, schilderen, meditatie, bingo, spelletjes, bakwedstrijd wisselen elkaar af. Voor elk wat wils, maar alles met hetzelfde doel: ontmoeting.
Deelname aan bijna al die activiteiten is gratis, tenzij anders aangegeven. Voor enkele moet u zich aanmelden.
Verder staan er de hele week kramen in de kerk. Daar kunt u iets kopen of informatie krijgen. Er zijn kramen van: Westland Ontmoet, Boeregoed en de Wereldwinkel. In het koor van de kerk zijn foto’s te zien van “Gedeelde Oogst, Verbonden Verhalen” (zie Preek van de leek).

Het volledige programma is te vinden op https://www.woindeok.nl

Westland Ontmoet in de Oude Kerk is een initiatief van:

• Vluchtelingenwerk
  • PKN Naaldwijk
  • Muziekmeesters
  • Vitiswelzijn
  • Wereldwinkel.

Mede mogelijk gemaakt door:

• Fonds 1818
  • Fonds Kleine Culturele Projecten Westland
  • Vluchtelingenwerk
  • Diaconieën PKN Naaldwijk

Heb je vragen of opmerkingen of wil je je aanmelden? Neem dan contact op via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.