komtiedominee.jpgAls u in de kerk zit en naar de dominee luistert, ook wel eens gedacht: “waar haalt hij/zij het vandaan?” Of: “af en toe een preekje, wat doet u de rest van de week? Hoe komt zo iemand erbij om theologie te gaan studeren? Gelooft zo iemand nou altijd? ….….”
Benieuwd naar de antwoorden op dit soort vragen (en op uw vragen), kom dan op maandagavond 5 februari naar de Ontmoetingskerk. Om 20.00 uur zijn alle vier pastores van de Protestantse Kerk van Naaldwijk aanwezig. Best wel uniek dat deze avond ‘onze’ drie dominees en kerkelijk werker aanwezig zijn, dus: Magda Hazeleger, Neeltje Reijnders, Sietske van der Hoek en Ditte Mostert.
Mocht u een vraag hebben die u die avond heel graag zou willen stellen, dan kunt u die vooraf doorgeven aan Leo van der Wel. Geef dit dan door via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel naar 06 – 81 54 24 81.
Deze avond wordt georganiseerd door Bezinning – Beleving – Verdieping. En die zien u graag verschijnen op 5 februari!