qr-enquete.pngZoals u weet ontwikkelt de Ontmoetingskerk plannen voor een ander kerkgebouw. Er zijn drie commissies actief om te onderzoeken wat de wensen en mogelijkheden zijn. Onze commissie onderzoekt de samenwerking tussen de Oude Kerk en de Ontmoetingskerk. Het is duidelijk dat onze twee gemeenten al heel veel samen doen én elkaar nodig hebben.
De hoge energieprijzen waren de aanleiding om de kerkdiensten samen te houden. Met een vragenlijst willen we bij u informeren hoe u dat heeft ervaren en hoe u tegen verdergaande samenwerking aankijkt. De antwoorden willen wij gebruiken om onze kerkenraden te adviseren over voortgang van het samenwerkingsproces. De vragenlijst wordt zondag 9 en 16 april uitgedeeld bij de kerkdienst. U kunt de vragenlijst ook bereiken door de QR-code te scannen of met deze link: Vragenlijst samenwerking Oude Kerk - Ontmoetingskerk (Graag één reactie per persoon.)

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Erik Knoppert, Jan Kuijvenhoven, Koos Kuyvenhoven, Joop van Rossem, Jan van Staalduinen, Annemarie Voorberg, Joke Weerdenburg, Rianne de Zeeuw-Oprel