Diner op 23 juni, gemeenteoverleg op 14 juni, jongerenavond op 12 juni

KenT-01.jpgGemeenteoverleg 14 juni
Op het gemeenteoverleg zullen de gebruikelijke punten aan de orde komen maar zal er meer dan uitgebreid aandacht zijn voor Kerk en de Toekomst. De commissies zijn een jaar geleden aangesteld en hebben nu meerdere aanbevelingen op gesteld waar wij als kerk gemeenschap mee door kunnen.
Maar…………… kunnen wij ons daar in vinden?
14 juni is de mogelijkheid om geïnformeerd te worden en mee te denken en praten.

Enkele aanbevelingen zijn :

• De Anjerlaan blijft de locatie voor de toekomst.
  • De samenwerking met de Oude Kerk intensiveren.
  • Een grote kerkzaal is niet nodig maar wel een multifunctioneel centrum, waar een (kerk)zaal in gecreëerd kan worden voor een 350 personen.
  • Focus op de midden generatie en jongeren.
  • Open staan voor nieuwe vormen van kerkzijn.

12 juni jongerenavond
Op 12 juni wordt er speciaal een avond belegd om de jongeren en ieder die zich jong voelt, bij te praten over Kerk en de Toekomst. Deze avond wordt voor en door jongeren voorbereid.
Voor informatie Thomas van Dalen en/of het stuk elders in dit blad.

Diner op 23 juni
KenT-02.jpgBen je 14 juni verhinderd? Of wil je nog meer weten over Kerk en de Toekomst, dan krijg je een nieuwe kans op 23 juni tijdens het groot diner verzorgd door Jaap Joling en familie.
Of misschien heb je wel ideeën of wensen hierin.
Meld je dan aan voor het groot diner op vrijdag 23 juni.
Een vier gangen diner bereid door Jaap Joling.

Lekker eten en tussendoor onze gedachten laten gaan over onze toekomst.

Opgave vooraf verplicht. Let op: vol is vol
Kosten: Wat jij er voor over hebt, afhankelijk van je beurs.
Na afloop is er een QR code beschikbaar om je bijdrage makkelijk te doen.

KenT-03.jpgOpgave bij Jan Kuijvenhoven of gebruik de QR Code
Locatie: Ontmoetingskerk, aanvang 17.30 uur.

Er kunnen maximaal 100 personen aanschuiven bij het diner.

Bij veel aanmeldingen zal er een tweede moment aangeboden worden in oktober, maar dan onder het genot van een hapje en een borrel.
Zolang wil natuurlijk niemand wachten dus meld je snel aan, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Jan Kuijvenhoven