KenT-04.jpgBeste jongeren/ jonge ouders en een ieder wie zich jong voelt,
Jullie hebben vast de Save de Date voor maandag 12 juni om 20 uur ontvangen, een avond om te praten met elkaar over de toekomst van de (ontmoetings)kerk.
Een aantal jaren geleden is uit een onderzoek gekomen dat onze kerkzaal niet heel toekomstbestendig is. Vorig jaar heeft een werkgroep verder onderzoek gedaan naar de mogelijkheden voor renovatie/nieuwbouw etc.
Op de gemeenteavond dat deze plannen zijn gepresenteerd, is er door de gemeente gevraagd om te kijken/onderzoeken naar:

• Wat willen wij zijn als kerk?
  • Samenwerking met de Oude Kerk
  • Ideeën over de gebouwen

Deze drie werkgroepen zijn aan de slag gegaan en hebben begin mei de bevinden aan elkaar en de kerkenraad gepresenteerd.
In het gemeenteoverleg in juni zullen de uitkomsten gepresenteerd worden en tijdens het diner op 23 juni zal hier nog verder over nagedacht worden.
Een belangrijke groep in de kerk zijn de jongeren, vandaar deze avond, om met elkaar is te praten over de uitkomsten. Kunnen wij hier ons in vinden en zijn er eventueel nog andere ideeën.
Dit gaan we doen op maandag 12 juni om 20 uur in de Ontmoetingskerk
Tot dan!